sobota 23. dubna 2011

Odháčkování a Gurů Jára

Navazuji na článek o praktikách ve škole Poetrie a na jejích seminářích  http://omnadsamec.blogspot.com/
Chci se podělit i o své zkušenosti v Poetrii:
* * *

Po jednom programu si povídám se sympatickou lektorkou. Říkám ji o Standovi, jak mě ten vztah sere a že se pořád scházíme, rozcházíme...Že spolu být už dále nemůžeme a bez sebe taky ne...Nevím co s tím. Ona mi vysvětluje fungování a princip háčků.

„Když se žena vyspí s mužem, vznikne mezi nimi energetické pouto – háček a ten je spojuje celý život.“

Těch info je na mě příliš, ale přijde mi to zajímavé a zároveň představa, že by to tak fungovalo je crazy. „No jo, a co s teď s tím?“, ptám se ji.

Ona mi tvrdí, že Jára (Óm Nadsamec) umí tyhle háčky odstranit. Slyšela jsem o něm hodně na celé akci, ale viděla jsem ho jen na chvíli, když měl s námi program „otázky a odpovědi“. Ti, co ho už znaly z něj byly úplně vytřepané, trošku jsem nechápala. Říkala jsem si: „Jo, charismatický týpek, který OBJEL svět a má o čem povídat.“ (to jsem ještě netušila, že při cestách navíc „OJEL“ tisíce žen).

„A jak to jako dělá?“

„Odstraní ty háčky stejným způsobem, jako se tam dostaly!“

„To jako že mi ho tam šoupne? Cizí chlap?“ (ne, že by to bylo poprvé s někým koho jsem do té doby neznala, ale přece jen...)

„Jo, přesně tak.“

Asi trošku zvítězila touha užít si sex s tantrikem, který měl celkem dobrou reklamu, má zvědavost a taky...co když to je to tak jak říká a mám v sobě spoustu háčků...

„A můžeš mi to zařídit?“

„Zkusím se zeptat.“

Zařídit se to podařilo a druhý den večer jsem si to fičela v autě s dalšíma třema slečnama, zašukat si s Óm Nadsamcem. Vzpomínám si, jak mě přivedly do místnosti plné svíček a rituálních předmětů, bylo to působivé a zároveň jsem z toho byla trošku nervozní (vůbec ho neznám, vím, že spolu budeme mít sex a přitom na nás budou koukat další 3 ženské, navíc naprosto neznámé prostředí...). 2 slečny (nejspíš lektorky či dlouholeté studentky) si sedly podél stěny zády ke mně a třetí lektorka, která mi to vše pomohla zařídit mi dávala instrukce.

„Vysvleč se, můžeš si na sobě nechat kalhotky a polož se na postel.“

Chvíli mi znovu vysvětlovala co se bude dít, jak to bude probíhat a pak mě učila nějaké dechové cvičení. Vzpomněla jsem si na předchozí večerní program a orgasmus mé partnerky, který si se mnou prožila.

„Už ti to jde, super! Já teď přivedu Járu. Pokračuj dál v dýchání a oči měj stále zavřené.“

Fakt super adrenalin...takové vzrůšo a dobrodružství mi v sexu se Standou chybí...“, pomyslím si.

Po nějaké době slyším dveře...kroky...cítím, jak se postel prohýbá...a už je u mě a šeptá mi:

„Teď se soustřeď jen na svůj dech.“...

...pár vteřin a už ho cítím v sobě. Překvapila mě rychlost a velikost.

To si asi lupnul jednu Viagru na večer. Hned ready? Tak, žádná předehra asi nebude, honí se mi hlavou. Jo, ona asi byla předehra to dýchání a celý ten cirkus kolem?! Fakt nic pro romantičky. Vlastně jsem nějaké dlouhé povídání při svíčkách ani nečekala, ale...:-) Taky si uvědomuji, že „čepička“ asi nebude, sere mě to, ale předpokládám, že by to údajnou „tantrickou práci s energií“ znesnadnilo, aspoň tím omlouvám svou pitomost, že jsem tyhle věci předem neřešila.

Něco na mě pokládá a pak pokračuje a zase pokládá, nevidím nic, nesmím se koukat.
Ale docela si to užívám. Už chápu, že sex se zavázanýma očima může být docela vzrušující.
Fakt borec!!! S takovým nádobíčkem a výdrží není divu. Celou dobu ležím na zádech a mám na sobě něco, nevidím co...
(Jen doufám, že to nebyly žádné obětní zvířata, jak píše jedna bývalá studentka na blogu, ale žádné stopy po krvi jsem na sobě nenašla http://studentkapoetrie.blog.cz/.)

Ví, co dělá! Ne jako Standa či Pepa...nebo jiní chlapi, co jsem doteď zkusila. Muž, který chce být dobrý v posteli prostě potřebuje pořádný trénink. Je pravda, že pro mě představa tři tisíce partnerek je příliš a hned jsem si po tomto zjištění nechala udělat všechny testy, které byly dostupné...Mohu vás uklidnit, jestli jste mezi těmi pár tisícovkami, které stihl obšťastnit, tak je „čistej“.

Ať už holky píšou na webech co chtěj, tak sex je to poslední co u tohohle chlápka reklamovat. Dost dobrý!!! Musím přiznat, že spíš pro milovnice adrenalinu než pro romantičky. Chápu, že by některé ženy uvítaly delší předehru či romantickou večeři u svíček, ale jak by to pak ten chlap mohl stihnout...Zkuste si to zpočítat:-)
Taky by možná někdo ocenil jinou než misionářskou polohu (toho se podle mých zkušeností dočkáte až na druhé „konzultaci“), kratší čas (ne každý ocení a je zvyklý na tak dlouhou soulož), menší penis (vlastně mi teď dochází, že na to asi ani žádnou „čepičku“ nesežene)...

...Co já vím? Každý má jiné požadavky a přání na sex.

A tak to na závěr shrnu...


CO NABÍZÍ ÓM NADSAMEC PŘI TANTRICKÉ KONZULTACI

Hodně adrenalinu.
Dlouhé milování a neuvěřitelnou výdrž.
Možnost publika (většina mužů nezvládne udržet dobrý a dlouhodobý výkon před více diváky).
Vyvrcholení bez výstřiku (to by prý měli umět všichni tantrici, tak můžete toho svého tantrika vyzkoušet:-)
Jo...a takový malý detail, vlastně to ODHÁČKOVÁNÍ:-) Sama nevím, jestli háčky fungují, jsem vůči těmhle věcem malinko skeptická, ale cítila jsem se po každém sexu s ním super a hodně věcí se mi začalo v té době dařit. Fakt nevím, ale myslím si, že je důležité čemu člověk věří...Já věřím v super sex!:-)

Jako bonus při dalších setkání je možné přidat:
Trošku sado maso.
Neuvěřitelně rajcovní slovní stimulace.
Super trojky, čterky, které vede s velikou fantazií:-)
Pozice o kterých se vám ani nesnilo (o jedné jsem četla na jeho webu, ale asi nemám dostatečnou přestavivost a fantazii).

.
.
.

Pokud máte více háčků, tak to stejně v jednom setkání nezvládnete. Já jsem za ním byla čtyřikrát. Chtěla jsem si to užít s chlapem, který skutečně ví, jak na to, tak jsem ráda přijela znovu...Pak prý někam odcestoval či co...Škoda, možná bych si nějakou čtverečku nebo aspoň troječku ráda zase šupla...
.
.
.
Tři tisíce souloží? To je jako by Óm Nadsamec ošukal celé jedno české město (nad třitisíce obyvatel může obec žádat o statut města). Dost hustý, co?

Muži tleskaj (aspoň podle komentářů na blozích a webu), ženy se rozčilují...Tady se přikláním k tý druhý rozčílený skupině, docela mě to číslo nasralo!!! Přece jen bylo příjemnější si připadat vyjímečná, moci se pochlubit kámošce, že jsme spala se skutečným tantrikem a šukal mě bez přestávky 3 hodiny...Bohužel jsem zjistila, že pár mých kámošek s Óm Nadsamcem šukala taky. Tak to jsem opravdu vědět nechtěla a nemusela!!!


Katy



PS:
Našla jsem na webu hodně zajímavých příběhů a tak připojuju jednu, pro mě docela zajímavou a vzrušující ukázku jedné studentky, která si s Óm Nadsamcem taky užila své, ale koukám, že je spíše ze skupiny romantiček, tak asi standardní nabídku není schopna docenit. Ale mě to přijde celkem vzrušující, co vám?:-) Aspoň podle toho co jsem slyšela to vypadá na minimálně na druhé setkání, tak nevím? Tady aspoň vidíte, že „není na světě člověk ten, aby se zalíbil lidem všem“:-) Platí obzvlášť v posteli! To co jedné připadá vzrušující nechává jinou chladnou:

„Lehni si a zavři oči!“ Klepala jsem se strachy, ale poslušně jsem dělala vše, co Jára řekl. „Představ si, že je to penis. Takovej, jakej jsi ještě nikdy neviděla!“ Vrazil mi palec do pusy. „Představ si to víc!“ Prudce do mě vnikl. „Vzdychej!“ U toho nás Bára s další studentkou osahávaly. Ani jsem nevěděla, koho jsou to ruce. „A teď jinej!“ Rozkázal, vyndal mi palec a znovu mi ho tam vrazil. „Větší!“ „Je jich víc!“ Chtěla jsem křičet bolestí, ale přes palec to nešlo. „Zapomeň na tělo! Představ si jenom ty penisy! Žádný tváře, jenom penisy…“ šeptal mi Mistr do ouška, který mi předtím málem prokousl. Moje vzrušení dosáhlo bodu frigidity, když jsem se šla odklidit s podrápanými a fialovými zády od jeho rukou do koupelny. Zatímco jsem seděla nahá u záchodu a snažila se tu skvělou energii zpracovat v šišce, obcoval s další studentkou…

Holky, pokud máte raději něhu a romantiku, povídaní za svitu luny a pak nekonečné hodiny neckingu a pettingu, tak za ním raději nechoďte! Teda aspoň podle mých zkušeností:-)
Jinak slečna, která to psala má docela talent a hezký styl, trošku mi to připomíná Juliettu od De Sadeho, mimo jiné, mé oblíbené čtení, připojuju:-)


Vlastně jsem před pár dny zjistila, že Óm Nadsamec chystá nějakou knihu De Sade Sútra, tak snad tam bude pár zajímavostí z jeho praxe jako v Juliettě:-)





Žádné komentáře:

Okomentovat